Jump to content

Little Dragon

Members
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Little Dragon

  1. I for one am glad we haven't seen them! Its kinda like knowing what your gonna get for Christmas, it ruins the fun. I like going to a store and being suprised for once. Joe
  2. I got the impression that he meant that he doesn't have a lot of action scenes in the movie (just talking) and that he hopes for more in the sequels. Kind of like the Mace Windu thing in Star Wars. Joe
  3. I buy two of the packs that have a new character due to the fact that I like to have all of the figures MOC but thats only the ones with new characters i.e. Hawk, Drednoks, Breaker. The others I only buy one of if I like them. I passed on Duke and CC. Joe
  4. Both I've gone every year for the last three and I am only a 3&3/4 collector. I'll also have a booth this time look for the booth with the defiant. Joe
  5. Boy I love all 3 3/4 inches of her! Great work! I don't even like redheads but if I was Shipwreck I'd be a happy man. LOL! Joe
  6. Oh H.E.doublehockeystick yeah! Great job and thanks for putting the pics back up for us. Joe
  7. Well...... I'd love to see them but here in this thread and on your web site they are not showing up! I wannna see. I wanna see. (In my best five year old voice.) Joe
  8. The Comic!!!!! Even though I have to say I like the cartoon. But the movie is just way to lame for me, after all CC was a used car salesman not a snake person, and Serpentor would never say "This I command" after all he is a genius. Joe (Now don't hate me. Its just my opinion.)
  9. Yeah we met awhile back at the Sac show. I'm the white boy that has the arashikage tattoo. I'll bring my cash. Those trench coats look sick. Joe
  10. Hey Joe I should see you there again with my best friend like i've been seeing you the last couple of years. I'm sure i'll see you at the same booths. -Fred Sweet I'll see you there! Joe
  11. I'll be there, Kill your gonna bring some of your 8" stuff for me to buy, right? Joe
  12. Team up smeem up! All I see is a robot and a ninja. Thats so eighties!
  13. My sentiments exactly!! Those carded gold headed pimp daddys are going to be the only way to make sure your Gold version is ligit. Joe
  14. Yeah, they never had broken thumbs, crotches or elbows. @smilepunch@ LOL. But hey I do love them better than my 25th stuff but they are both cool for what they were, are. #US1# Joe
  15. I can confirm this at least here in Reno, Nv. Wave two has hit Walt Mart, but not TRU, Target, or K-Mart. Two cases of each but they have almost sold out (my two buddies and I have been keeping an eye on the sales). There has been good distribution and quit a few cases of wave one in the Wal Marts, but TRU, and one of our K-Marts only received one case, the other K-Mart only had the 5 packs, or at least someone got to them before any of us got over there. The Targets received a few cases as well but have completly sold out (no wave two as of yet). Sales have been solid. The only ones from wave one that you can find anywhere here are white wolf SE and hooded CC and thats only at two of our five Wal Marts. Joe (Sorry Viper Hunter, have you even seen them at retail?)
  16. I'm with those who want the original 13!! They started it all they need love! Joe
  17. I would just take all of my three boys GI Joe's and put them in my collection. LOL. I don't eat plastic. Joe
  18. Reno, NV has them I got all of the 5 packs and all singles thanks to my TRU manager (he rocks) but they are only getting a case at a time. The two K-Marts have had the singles also. Nothing at the Targets or Wal Marts yet. Joe
  19. Sweet. I have one also. We should start a club. Joe
  20. I'm gonna buy two for me and I have three boys so thats five for this household! Jeez thats gonna be spendy. Joe
  21. Yeah I think he means 25th anniversary! I don't want to lose 5 years, I'm old enough, LOL Joe
  22. Ah s@#t you got me. And this is my post. Joe
  23. They are toys! Cool ones! I love them all. I will be buying them all! I appreciate all of the opinions and respect everyone here. Its nice to see the different opinions, it makes it fun to lurk on this board. But I know that the future of this line is in the hands of Wal Mart and the children. I want to see GI Joe in my Grandchildrens hands, I love seeing my three boys enjoying them like I did. Thats what I want. That is my goal. My two cents, Joe
×
×
  • Create New...
Sign Up For The TNI Newsletter And Have The News Delivered To You!


Entertainment News International (ENI) is the #1 popular culture network for adult fans all around the world.
Get the scoop on all the popular comics, games, movies, toys, and more every day!

Contact and Support

Advertising | Submit News | Contact ENI | Privacy Policy

©Entertainment News International - All images, trademarks, logos, video, brands and images used on this website are registered trademarks of their respective companies and owners. All Rights Reserved. Data has been shared for news reporting purposes only. All content sourced by fans, online websites, and or other fan community sources. Entertainment News International is not responsible for reporting errors, inaccuracies, omissions, and or other liablities related to news shared here. We do our best to keep tabs on infringements. If some of your content was shared by accident. Contact us about any infringements right away - CLICK HERE