Jump to content

Opticon

Members
  • Posts

    7,234
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Opticon

  1. Ah, right, so thats why you were asking about those. I'm gonna have to find a much lazier way. Still have to decide on a helmet too though.
  2. Yeah, i looked through pretty much everything I have yesterday, the best options I found were Superman Blue, Aquaman, or Long haired Superman. EDIT: How are you handling the hair?
  3. I bit the bullet and decided to just go with the MS cape. Started painting it today, forgot how much fun an airbrush can be Need more apoxie before I can do much though...and gotta find a decent head.
  4. Heh, thanks for answering over on fwoosh too Time to brainstorm I guess...just really like how that cape flows over the shoulders.
  5. Cool. When I do Mags, I think i'm gonna go with the bulkier all-purple boots/gloves, just cause those striped ones look too 616. Looking at your WIP got me thinking, I've got the perfect parts for a DCUC all red base body myself....whoo-hoo Gonna have to find more pics of the MS Mags, find out if the collar is a separate piece from the cape or if its all one part. And those group shots are pretty sweet.
  6. Oh, and fun little fact, I just traded Zombie that Superboy....small world, haha.
  7. The iceman shoulders are a good starting point for those puffy sleeves, thats pretty smart. For Magneto, are you going with the classic aoa helmet (regular look) or the aoa "sequel" look with the elongated sides and dark face? Thanks for the link, that does look pretty awesome....I did a line-up with wraarl this morning, and he looks a bit too tall to work. Taller than my Sabertooth and cyclops, and towers over sunfire. I'm iffy on the cape now too, since its got the squared off neckpiece whereas AoA Mags has a round one (and i'm too lazy to resculpt that whole part).
  8. Sounds cool. I'd like to do a Rogue one day myself, but I still havent finished my Blink so it'll be a long ways off. My LCS got in a MS Magneto, so I might pick him up for the cape.
  9. Thats about as early as you can get as far as updates go, heh
  10. Awesome. Whats the base for Wild Child again? All i can see is remy's hair, lol.
  11. If you hadn't made me want my very own sabertooth like yours so much, i totally woulda sold you my Savage Dragon...haha.
  12. I was planning on trying for a MS Magneto Cape, as long as its not too huge I think it would look badass.
  13. I was expecting Alpha Lantern, not classic...nice change of pace. She looks great.
  14. Seems you've overloaded your photobucket...
  15. I have the t-hawk arms if you want em.
  16. I'll take a pic when I get home....DCUC Raven base, head and boots from Sota Cammy, and skirt from the old 5" blink. Edit: Sent it to ya.
  17. I'll have to add this recipe to my list...maybe with some different legs though, make him a bit bulkier. I'm actually pretty far into Blink right now, so maybe i'll line up Sabes for after she's done.
  18. Thats it, i officially hate my own Sabertooth now. Damn you.
  19. Ya, found the rainbow lantern wave at a store here for $9.99 a pop, dont wanna waste the money on em just for c&c parts unless i know thye'll work.
  20. Damn, oh well. Posted it over in the fwoosh pic reference thread too, hopefully someone over there can help. Thanks anyway bud.
  21. The GLs are lookin nice as always, really like that storm though. Not often I like the use of the phoenix/ms marvel body on anything, but it looks good here. I'm wondering if you can do me a favor...assuming you have both figures, I'm looking for a comparison shot of the arms of a DCUC Anti-monitor and a Sota T-hawk. Trying to pick up some old customs, and thought the antimonitor arms might push things along.
  22. One of my all-time favourite shows, was always sad it didnt get a 2nd season. Lots of cool references in the show, and I insist on watching the Risk episode any time I play.
  23. Ah, ok. Holocaust turned out great too, very smooth.
×
×
  • Create New...
Sign Up For The TNI Newsletter And Have The News Delivered To You!


Entertainment News International (ENI) is the #1 popular culture network for adult fans all around the world.
Get the scoop on all the popular comics, games, movies, toys, and more every day!

Contact and Support

Advertising | Submit News | Contact ENI | Privacy Policy

©Entertainment News International - All images, trademarks, logos, video, brands and images used on this website are registered trademarks of their respective companies and owners. All Rights Reserved. Data has been shared for news reporting purposes only. All content sourced by fans, online websites, and or other fan community sources. Entertainment News International is not responsible for reporting errors, inaccuracies, omissions, and or other liablities related to news shared here. We do our best to keep tabs on infringements. If some of your content was shared by accident. Contact us about any infringements right away - CLICK HERE