Jump to content

davidthecharmruffin

Members
  • Posts

    1,243
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by davidthecharmruffin

  1. $49.99... Hmmm I smell a large Transformer.... Maybe well get a US release of Metroplex?
  2. Yea I got my Classic Booster and Skeets comes off easily. However on my Modern Booster Skeets or *ahem* should I say Mister Mind is glued tight to him.
  3. Rattrap was in this!??! now I need to go back & look! Where was he?!?! Oh Oh wait! Tell me he was not the bot who "gets stuff" ugh :S Yup he was the bot that get's stuff.
  4. Ha ha! Yes loved Tracks and his Flamboyant ways lol!!! And Rattrap or as he was credited on the credits Rattletrap (pre-beast wars name?) Oh man I can not believe 2 more episodes and then its over. please give us a fourth!!! There is too much going on to finish it off in two episodes
  5. Well just had a deduction from my CC from BBTS yesterday went to check my email and they said they charged me for series 8 now so hopefully I'll be getting it sometime later this week from them.
  6. Yessss That's what we need a BAF Geriatric Vegetive Bane Beyond!!! LMAO!!!! Yessss Geriatric Bruce Wayne W/ Ace and Cane Wacking action/ also comes with his Alzheimer's and Dialasis medications too!! LMAO!!!!
  7. Bloodwynd!!!! (Ach I been wanting a figure of him forever!!!!) Fire Ice Guy Gardner (yes I was a big fan of the International lol) Rocket Red (yup another International) Desaad Eclipso Brainiac (Milton Fine Green skinned Goatee version) Static Shock (hey as of final crisis he's part of the DC Universe now) Icon (yup love my Milestone Characters too)
  8. Will be getting all of them cept Supes... Oceanmaster - Been waiting for him for quite some time Plastic Man - To date I have not been able to obtain a single Plastic Man, hopefully I will be able to get my hands on this one... Brainiac - Finally a Pink Shirt Classic version!!!! Yes I know DCUC has one coming out which I do have on pre-order... but I have an obsesion with Brainiac and must own every version!!!! Besides I have my DCD display and my DCUC display don't want to mix the two up.
  9. I'm sorry but seriously how is someone gonna smoke around their toys that's just nasty... I have this image of the Comedian from Watchmen with his Cigar in mouth laughing as he packs his figures into boxes to ship out to unsuspecting Ebay victims...
  10. Thanks, I think I'm gonna go ahead and write a full story on this. Once I finish with it I'll go ahead and post a link to the story for you guys to read.
  11. I wanted to use the artwork head since, but the classic is so much more menacing like Eric said. Damn...
  12. Absolutely awesome!!!! I think this may look better then anything Mattel may come up with, but who knows maybe they are making us wait so long for him because they want to make sure he comes out right.
  13. Ok... (Thundercat's Ship) The Thundercats after losing control of their ship crash on the dark hemisphere of a strange planet known as Eternia. After climbing out of their ship they begin to explore this strange planet that they have landed on unaware of the evil that is watching them... (Snake Mountain) Skeletor peers through his viewer watching these strange cat like visitors who have crash landed on Eternia taking note of the female's cheetah speed, the panther one's ninja skill, the tiger one's stealth like ability, but he takes a special interest in the Lion ones Strength and his sword which may just be a match for the sword of power. Skeletor begins to think and plot until finally he calls his henchman Beastman over to him and tells Beastman his plan as they both start to laugh. (The Dark Hemisphere) The Thundercats are exploring this dark world looking for supplies to begin to rebuild when the spot a strange hairy orange creature and a Skull faced man looking at them. Naturally Lion-O introduces himself, "Greeting I am Lion-O lord of the Thundercats and these are my companions; Panthro, Cheetara, and Tigra. And who might you be?" Skeletor laughs and states, "I am Skeletor and you now are my slaves!" as Beastman begins to use his powers of animal control to take control of the Thundercats. (Castle Greyskull) The Sorceress awakens feeling an impending danger that is lurking and instantly summons He-man to Castle Greyskull. While waiting for He-man to arrive she begins to look back and see the happenings that have happened in the Dark Hemisphere since the Thundercats arrived. (The Thundercat's ship) Meanwhile unknown to all three individuals remained on the ship the youth's known asWilykit and Wilykat, and the strange Snarf. Who through the Thundercat's ship view Skeletor's mind control of the other Thundercats and head out to look for help heading out of the Dark Hemisphere. To Be Continued... Damn this is gonna be long and I am at work right now...
  14. Yup I noticed that too!!! Loved it!!! The only thing I didn't like about the Ep was when the Decepticons started attacking they pretty much gave it away that the ep was a dream sequance... I hate episodes where at the end Gee it was all a dream... but still loved it!!!! And my Bot Soundwave is back with a vengence!!!
  15. And no I am not complaining I just want to know if I will be saving/spending more that is all
  16. It sound interesting, (now here comes the big question) but Mattel how much is this going to cost me? Will it cost me more for doing this subscrition, would it be cheaper since I am doing a subscription or would it cost me the same as if I was buying the figures one at a time?
  17. Well from what I remember hearing the Cyborg Superman that was to be released in the Classics line is the Sinestro Corps version.. I might be wrong but I remember something like that...
  18. According to UPS I'm getting mine on Weds... Seems like everytime I order something and have it shipped through UPS I get it on a Weds... Interesting...
  19. Because Ese Hordak's mama was latina, man. So she name him after his grandfather Hector, You know Ese!
  20. Yea looks like people who pre-ordered it early are getting the first wave. I pre-ordered mine originally in Jan then canceled my order and re-ordered it in March. They have my estimated shipment date for June. I can wait for that. If they were gonna send it now yea I think I would be left with no money now...
  21. Well woke up today at 12:20 screamin cuz I had over slept... Jumped outta bed a ran to my roommate's room cuz he's the one with a working computer. Of course he's in there still sleepin and I can't get in. Frantic I grab my trusty Palm Treo and log in online and head to Mattycollector.com. Whew Mer-man is still available. Click add to cart and... page time out error. Clicked it again... same thing. 12:35 now and I still have not been able to add it to my cart. My roommate just wakes up and I jump up and run to his room and log on to the comp. sign into Matty Merman still not sold out, click add to cart and my order goes through. Just a lil taste of what I had to go through to get Merman today... Of course with the late time I bought mine I probobly was the one that bought the last one lol
×
×
  • Create New...
Sign Up For The TNI Newsletter And Have The News Delivered To You!


Entertainment News International (ENI) is the #1 popular culture network for adult fans all around the world.
Get the scoop on all the popular comics, games, movies, toys, and more every day!

Contact and Support

Advertising | Submit News | Contact ENI | Privacy Policy

©Entertainment News International - All images, trademarks, logos, video, brands and images used on this website are registered trademarks of their respective companies and owners. All Rights Reserved. Data has been shared for news reporting purposes only. All content sourced by fans, online websites, and or other fan community sources. Entertainment News International is not responsible for reporting errors, inaccuracies, omissions, and or other liablities related to news shared here. We do our best to keep tabs on infringements. If some of your content was shared by accident. Contact us about any infringements right away - CLICK HERE