Jump to content

ryo777

Members
  • Posts

    680
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by ryo777

  1. I'm just wondering what names they gave those lil mofos.
  2. "Evil"Hot Rod? The black E-hobby version, as if ya didn't know.
  3. The designs look better than the movie designs, THAT'S for sure. Okay, why the hell is one of em sporting Adidas shelltoes and the other is sporting Vans. I guess to appeal to the hip-hop and skateboarder crowds.. I guess. lol Even copying the sneaker designs for fun, they still hafta get a license to use both brands designs, right?
  4. Yeah, no crap. Let em know, CD. @loll@ We haven't even seen it yet.. @hmmm@ Keep your fanboy-isms to yourself. Oh, I've seen enough of the movie figures, dude. Who are you calling a fanboy?? I and most of the people on this forum and the TF community think these movie protos SUCK. Obviously, you shouldn't JOIN a forum if you don't KNOW, about voicing and sharing your opinion. It's called sarcasm. Try it sometime. It's alright, just because Michael Bay kisses you on the forehead and tucks you into bed, doesn't mean you hafta love his FUGLY creations. Stop hating, yourself, FANBOY. @pow@ If you judge such things w/o even seeing them, that's fanboyism at work, and nice flaming as well btw. Destro's right, man. And it doesn't matter HOW many people think that the movie designs are "fugly"—it still does not make it a fact. I personally think the movie designs are badass. On topic, I'd love a Prime helmet. And Bumblebee? I. Want. Him. NOW! Autofire, I actually, like the Jazz movie proto. Check my avatar it says smartass, so what'd Destro expect. lol I just did a play on words with masterpiece. We haven't even seen it yet.. @hmmm@ Keep your fanboy-isms to yourself. Oh, I've seen enough of the movie figures, dude. Who are you calling a fanboy?? I and most of the people on this forum and the TF community think these movie protos SUCK. Obviously, you shouldn't JOIN a forum if you don't KNOW, about voicing and sharing your opinion. It's called sarcasm. Try it sometime. It's alright, just because Michael Bay kisses you on the forehead and tucks you into bed, doesn't mean you hafta love his FUGLY creations. Stop hating, yourself, FANBOY. @pow@ and nice flaming as well btw. Uh.....thanks. I think? @hmmm@
  5. We haven't even seen it yet.. @hmmm@ Keep your fanboy-isms to yourself. Oh, I've seen enough of the movie figures, dude. Who are you calling a fanboy?? I and most of the people on this forum and the TF community think these movie protos SUCK. Obviously, you shouldn't JOIN a forum if you don't KNOW, about voicing and sharing your opinion. It's called sarcasm. Try it sometime. It's alright, just because Michael Bay kisses you on the forehead and tucks you into bed, doesn't mean you hafta love his FUGLY creations. Stop hating, yourself, FANBOY. @pow@
  6. your talking about dinozone or dinozaurs. HECK!! That Dinozaur looks more like Megatron, than that movie piece o crap. That movie thing looks like it belongs in Resident Evil, NOT Tfs. Friggin LAME. @hmmm@
  7. Yeah.. Masterpieces of Shyt, is more like it. LOL @smilepunch@
  8. HA HAAAAAAAA!! They REALLY gotta get the characters' designs right, with the names. Ironhide?
  9. Long View is that his name? He looks like a yellow version of Robocop. Uh, Ratchet........................... he looks like he should be chilling on Tatooine with the rest of the Sandpeople.
  10. Wow. That some sinister shyt, right thar.
  11. I gotta say, Jazz is the only one who actually looks like himself or ANYTHING like a Transformer. Prime is a close 2nd. Man, the economy must be bad when Jazz goes from being a Porsche to a stupid Pontiac. Unreal What the hell's up with Starscream?? He looks like a friggin robotic version of Mighty Joe Young. What's he gonna use instead of a null ray to get away from the Autobots? A banana peel? lol @loll@
  12. Skywarp Thundercracker Diaclone Blue Prime.. or Diaclone Powered Convoy's(Ultra Magnus) cab Megatron in G1 or E-hobby Megaplex colors Diaclone red version of Mirage G1 cartoon accurate color Astrotrain Dirge Bumblejumper, that looks like him, not just a repaint like Cliffjumper Evil Hot Rod
  13. NICE. It's like 1984-85 all over again. lol @razz@
  14. Lemme find out the guy lived in a small apartment, and recently met a woman who had mad kids, and wanted to make room in his place.. so, he brought back the Headmaster. The name of that Headmaster wouldn't happen to be Fortress Maximus.......... NOW, would it? lol @bounce@
  15. Well, no.. not yet, anyway. That mofo has MUCHO bad feedback, but like some of you have said, he sells quite a few items, so a negative to him would be like a flea bite. lol I have only 63 feedback, with only 1 negative.. and that was like 2+ years ago, and that #$@# is still at 98.5%, and I have done alotta positive sales transactions since then. When you have that lil feedback, a negative is a major thing. He has until, 1/20/07 to respond.. if he doesn't, Paypal will refund my money, then go after him for all fees they had to pay. So far, the loser is in cognito. @hmmm@ I filed a claim as an "Item not as described". Like that idiot saying in his auction Sealed, when HE opened the case and OPENED the 12 lil individual boxes. It also says you will get "random" figures. I guess no one told DUMBASS that random means, random figures packed by Takara, NOT by Toynk. Morons. Yeah, but you're ABSOLUTELY right about the F**ked up Ebay feedback system. I hate paying sellers right away, and having to wait for feedback, till after I give them theirs. They should automatically give you feedback if they receive payment regardless. Not wait for you to hook them up with good feedback, so they can give it to you. Alot of these sellers will give what we call retalitory feedback.. that bullcrap is freakin ##$%$#ed right there.
  16. Hell I'd almost take Classics Wheelie over some of the movie crap. Actually, Wheelie is a winner compared to those ugly Starship Trooper rejects. Since when did TFs have veins?? lol Whatsup with the movie version of Starscream?? I didn't know if it was Optimus Primal or Magilla Gorilla. Hehee @loll@ Only if they continue making awesome new molds of great g1 characters. If they are just going to spit out repaints and stuff like Devastator, then forget it, don't make any more. For once I agree ! Sure throw in some repaints but at least give us a new head for those that require it like ... cliffjumper for example ... One mans trash dude ... I'd love it if they made a cosmos personaly!!! Would be sweet!! Yeah, that would be interesting to see what type of UFO he would come back as. Now, if they have a TF Classics cartoon, bring back Cosmos.. just leave out that annoying Bulgarian-Guatemalian accent he had in G1. lol
  17. Thanks, for taking care of my collection for me, while I was outta town. lol Hehee. @loll@ Easily, around $10,000.. no question.
  18. Cosmos?? Why the hell do they waste theirs and our time, with such LAME characters like Swerve, Camshaft and NOW, Cosmos?? Gee, be nice to see a Classics, Ironhide and Ratchet. Don'tya think? Seeing since the G1 versions looked like they should be taking orders from Leader-1 of the GoBots than from Optimus Prime. Or how about Octane or Blitzwing? Astrotrain needs more fellow triple changers. Springer would be nice, too. As long as they don't make a Classics Wheelie than we'll be fine. @smilepunch@
  19. Check their Ebay feedback, that mofo has 70+ NEGATIVES in one month. Pathetic. I think I ordered my Wave 1 WSTF from them in 2004, with no problems. I think since then, they hired a buncha punkasses, who don't know the meaning of customer satisfaction. Funny how I didn't get ONE Jazz or Megatron. Prolly cause they know the other figures in the set SUCK. I see a REFUND in the future. lol @hmmm@
  20. TFs are better than Joes. I coulda told you THAT. lol Diaclones kick BOTH their asses. Hahaa
  21. Congrats, man. I didn't know they had a LD WST Grimlock. I thought they just had a Lucky Draw Snarl. Nice. Wish I could say the same for one of my orders today, they fucked up on one, but my other order was SUPERB, since my Diaclone green Hoist and Diaclone Yellow Sideswipe came today. So it works out.
  22. Okay, uh, yeah.. This just in.. Slim and none. @smilepunch@
×
×
  • Create New...
Sign Up For The TNI Newsletter And Have The News Delivered To You!


Entertainment News International (ENI) is the #1 popular culture network for adult fans all around the world.
Get the scoop on all the popular comics, games, movies, toys, and more every day!

Contact and Support

Advertising | Submit News | Contact ENI | Privacy Policy

©Entertainment News International - All images, trademarks, logos, video, brands and images used on this website are registered trademarks of their respective companies and owners. All Rights Reserved. Data has been shared for news reporting purposes only. All content sourced by fans, online websites, and or other fan community sources. Entertainment News International is not responsible for reporting errors, inaccuracies, omissions, and or other liablities related to news shared here. We do our best to keep tabs on infringements. If some of your content was shared by accident. Contact us about any infringements right away - CLICK HERE