Jump to content
Sign in to follow this  
Quazar

Indiana Jones is BACK!!

Recommended Posts

What, no one here talking about the leaked photos from Comic Con (not part of Hasbro's official preview) for the NEW Indiana Jones figures?

 

Whoa!

 

It's true, my friends. It's incredible! Indy (from all appearances) will be back!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
What, no one here talking about the leaked photos from Comic Con (not part of Hasbro's official preview) for the NEW Indiana Jones figures?

 

Whoa!

 

It's true, my friends. It's incredible! Indy (from all appearances) will be back!!!

 

I'm kinda confused Quazar. Where did you get that information? Don't get me wrong or anything, I'm thrilled. Just wondering where you heard this from. Pics or it didn't happen. lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
What, no one here talking about the leaked photos from Comic Con (not part of Hasbro's official preview) for the NEW Indiana Jones figures?

 

Whoa!

 

It's true, my friends. It's incredible! Indy (from all appearances) will be back!!!

 

I'm kinda confused Quazar. Where did you get that information? Don't get me wrong or anything, I'm thrilled. Just wondering where you heard this from. Pics or it didn't happen. lol.

 

 

Scroll down:

 

http://threads.rebelscum.com/showflat.php?...part=1&vc=1

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol Quazar.

 

Thanks for uploading the pics. They look great! I wonder why Hasbro is placing them under "videogames". Hmmm....

 

(Thanks for the link, TheRealDubya.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
lol Quazar.

 

Thanks for uploading the pics. They look great! I wonder why Hasbro is placing them under "videogames". Hmmm....

 

(Thanks for the link, TheRealDubya.)

 

l think to promote the recent game for the Wii

 

IMO, I think Hasbro is sellin these in conjurent with either the game that is alredy out or an upcommin one

 

This sounds goods becausemore Indy stuff will be out. A shame some ppl spent over a grand for "unreleased" testshots seeing how Toht is being released.

Share this post


Link to post
Share on other sites

So, do I have to buy the video game to get the figures? And are the 2 3 3/4" figures coming with a die-cast Titanium bike? I am just happy they are bringing these figures out. I hope we see the rest of the assortment originally shown last year.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF!!! This is awesome. The figures look great. I remember mention of the Ark Ghost in one of the Q&As and am glad to see it make the light of day. Melty Head Toht!!!

 

The Indiana Jones line is not dead after all. It's a good day indeed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I gotta say I'm pleasantly surprised to see this line revitalized. Looks good! Hopefully Hasbro will rerelease the Temple of Doom wave which very few of us ever found.

Share this post


Link to post
Share on other sites
I gotta say I'm pleasantly surprised to see this line revitalized. Looks good! Hopefully Hasbro will rerelease the Temple of Doom wave which very few of us ever found.

 

 

I lucked out and found them at the Hasbro store in Downtown Disney last month

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is that a slash/swivel elbow I see on that German???? I hope it's better than the one on the Bruce Banner figure that came out in the last Hulk movie line!

Share this post


Link to post
Share on other sites

There has been no other reported sightings of Indy figures at SDCC '09 other than those photos which were taken down from the original source. If nothing new comes up about it before the end of the weekend I'll chalk it up as bogus / not happening.

 

There is an updated Indiana Jones Lego game coming out so perhaps that is the video game that is referencing?

 

Is there a chance these were taken in a "no photos" area at Toy Fair or are just customs?

Share this post


Link to post
Share on other sites
I gotta say I'm pleasantly surprised to see this line revitalized. Looks good! Hopefully Hasbro will rerelease the Temple of Doom wave which very few of us ever found.

 

Really? :huh: They were peg-warmers here (like the rest of the line) and eventually went on clearance for like 4 bucks. ^_^

 

It'll be nice to see this line come back though.... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I will buy multiples of each set, but I am still in shock and denial.

Chopz

 

I will take out the soldiers from the motorcycle and sidecar and put Indy and his dad in it

Share this post


Link to post
Share on other sites
I will take out the soldiers from the motorcycle and sidecar and put Indy and his dad in it

 

 

Oh Frac

 

It's a freaking titanium

Share this post


Link to post
Share on other sites
I will take out the soldiers from the motorcycle and sidecar and put Indy and his dad in it

 

 

Oh Frac

 

It's a freaking titanium

 

 

Yeah, but it says 3 3/4 titanium, is it me or is that one of the bar thugs? The one with flames on its arm next to the Toth figure.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Find Action Figures on Ebay

×
×
  • Create New...
Sign Up For The TNI Newsletter And Have The News Delivered To You!


Entertainment News International (ENI) is the #1 popular culture network for adult fans all around the world.
Get the scoop on all the popular comics, games, movies, toys, and more every day!

Contact and Support

Advertising | Submit News | Contact ENI | Privacy Policy

©Entertainment News International - All images, trademarks, logos, video, brands and images used on this website are registered trademarks of their respective companies and owners. All Rights Reserved. Data has been shared for news reporting purposes only. All content sourced by fans, online websites, and or other fan community sources. Entertainment News International is not responsible for reporting errors, inaccuracies, omissions, and or other liablities related to news shared here. We do our best to keep tabs on infringements. If some of your content was shared by accident. Contact us about any infringements right away - CLICK HERE