Jump to content
Skips

DC Score. Superheroes, Exp figures!

Recommended Posts

Me again!

 

Scored the new DC Superheroes figures at Wal-Mart for $9.92! Check em out!!!

2 x Each figure: Scarecrow, Kroc, Bats and Bane. I went to 2 Wal-Marts and one case had no teddies and the other did. Hmmm

 

Also new EXP 8 inch The Batman figures are also out! Stoked!

 

Enjoy

 

Skips

 

(Pics coming tonight)

Edited by Skipperbecks

Share this post


Link to post
Share on other sites

congrats skips...i passed on the 8in Batman EXP figs they didnt do anything for me

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL Jase! They are new here man!!! Brand spanking!

 

HRB, I passed on those too! LOL. I thought they were kinda lame. Too kiddy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Congrats man.....you better post those pics tonight. @smilepunch@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skip, where do u live?

I'm still waiting for Canada to get these

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skip, where do u live?

I'm still waiting for Canada to get these

 

Bro I live in Toronto, Ontario... CANADA Baby! Yeah @can@ So they are here ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skip, where do u live?

I'm still waiting for Canada to get these

 

Bro I live in Toronto, Ontario... CANADA Baby! Yeah @can@ So they are here ;)

I thought you lived in the Fortress of Solitude, isn't that a little past canada??? @smilepunch@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skip, where do u live?

I'm still waiting for Canada to get these

 

Bro I live in Toronto, Ontario... CANADA Baby! Yeah @can@ So they are here ;)

I thought you lived in the Fortress of Solitude, isn't that a little past canada??? @smilepunch@

 

LOL ... Gotta say though, as of the last 1/2 year, I've been living in TOY HEAVEN baby! Yeah! lol

 

Pics!

 

dcsuperheroes1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

I guess i needa check my local Walmart and TRU tmr.

 

Well theres nothing at TRU so you can save a trip. ;) LOL All the actions been at Wal-Mart!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I need to hit TRU & wal mark tomorrow..... friday the 13th!

 

maybe it will be lucky!

 

@smilepunch@

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just got Bane today. I figured why not for 9 bucks? Its a great sculpt, just too small to fit in with my DCD collection. I had to dullcoat it also, it helped alot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just got Bane today. I figured why not for 9 bucks? Its a great sculpt, just too small to fit in with my DCD collection. I had to dullcoat it also, it helped alot.

 

Did it come with the teddy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice! You gona open one o those I take it eh?.. May as well since you got two :)

 

PS ...

 

You ...

 

are ... now ...

On my hate list along with opticon :P Jerks finding all this great stuff before!!!! :P

 

 

DUDE 9.82 $$?!?! That seems crazy low, how much are they in the u.s. ?! I Guess thats still cheaper than an ML though so I guess that shouldn't surprise me much :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Checked Walmart and TRU today.

And nope........ they havent hit Victoria BC yet.....

 

How about the Vancouver dudes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Checked Walmart and TRU today.

And nope........ they havent hit Victoria BC yet.....

 

How about the Vancouver dudes?

 

 

Maybe I can let ya know by monday :) I May be going out on a toy hunting trip then witha friend :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice! You gona open one o those I take it eh?.. May as well since you got two :)

 

PS ...

 

You ...

 

are ... now ...

On my hate list along with opticon :P Jerks finding all this great stuff before!!!! :P

 

 

DUDE 9.82 $$?!?! That seems crazy low, how much are they in the u.s. ?! I Guess thats still cheaper than an ML though so I guess that shouldn't surprise me much :)

 

Nope. I picked one up for a fellow boarder in Toronto man ;) And HELL YEAH - I already opened him.

 

Its not that crazy low... I think they are $7.99 USD at Targets in the States.

 

& synchy, you know you love me ;):P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saw 2 Banes, 2 scarecrows & 2 Crocs at my local Target the other day, left them all there on the pegs. Bane's too small, Scarcrow's way too skinny/scrawny even for a scarecrow & croc looked crappy. "Hush" Scarecrow is far superior to Mattel Scarecrow as is "DCDirect "Knightfall" Bane & Batman's "Rogues gallery" Croc. I'll wait till wave 2 & see if this line improves. From what I've seen, Darkseid, Doomsday & Bizarro are looking real good & if they are, I'll get em!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Picked up Batman yesterday, pretty cool figure. I am happy with the upper articulation but the lower half needs fixing. But just like ML's, I am sure the articulation will get better every series.

Edited by MLfan

Share this post


Link to post
Share on other sites

My Bane didn't come with the teddy, which did piss me off, but it was only 9 dollers so whatever.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice! You gona open one o those I take it eh?.. May as well since you got two :)

 

PS ...

 

You ...

 

are ... now ...

On my hate list along with opticon :P Jerks finding all this great stuff before!!!! :P

 

 

DUDE 9.82 $$?!?! That seems crazy low, how much are they in the u.s. ?! I Guess thats still cheaper than an ML though so I guess that shouldn't surprise me much :)

 

Nope. I picked one up for a fellow boarder in Toronto man ;) And HELL YEAH - I already opened him.

 

Its not that crazy low... I think they are $7.99 USD at Targets in the States.

 

& synchy, you know you love me ;):P

 

I think I bought mine at $8.88, so just a dollar more (I think Wal-Marts have different pricing on them like Star Wars).

 

BTW, I haven't open mind but how are they compared to Marvel Legends...are they strong plastic or rubbery?

 

kndy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice! You gona open one o those I take it eh?.. May as well since you got two :)

 

PS ...

 

You ...

 

are ... now ...

On my hate list along with opticon :P Jerks finding all this great stuff before!!!! :P

 

 

DUDE 9.82 $$?!?! That seems crazy low, how much are they in the u.s. ?! I Guess thats still cheaper than an ML though so I guess that shouldn't surprise me much :)

 

Nope. I picked one up for a fellow boarder in Toronto man ;) And HELL YEAH - I already opened him.

 

Its not that crazy low... I think they are $7.99 USD at Targets in the States.

 

& synchy, you know you love me ;):P

 

I think I bought mine at $8.88, so just a dollar more (I think Wal-Marts have different pricing on them like Star Wars).

 

BTW, I haven't open mind but how are they compared to Marvel Legends...are they strong plastic or rubbery?

 

kndy

 

They are made out of the same plastic they used on their 6" Comic styled Batman line. I still haven't found Bane with Osito yet. Although out of the 4 Targets and 3 Wal-Marts I hit regularly only one store has gotten a second shipment.

 

PJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

How do these figs compare with the ones in the various DC lines?

 

is this Bane better than the other Bane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Find Action Figures on Ebay

×
×
  • Create New...
Sign Up For The TNI Newsletter And Have The News Delivered To You!


Entertainment News International (ENI) is the #1 popular culture network for adult fans all around the world.
Get the scoop on all the popular comics, games, movies, toys, and more every day!

Contact and Support

Advertising | Submit News | Contact ENI | Privacy Policy

©Entertainment News International - All images, trademarks, logos, video, brands and images used on this website are registered trademarks of their respective companies and owners. All Rights Reserved. Data has been shared for news reporting purposes only. All content sourced by fans, online websites, and or other fan community sources. Entertainment News International is not responsible for reporting errors, inaccuracies, omissions, and or other liablities related to news shared here. We do our best to keep tabs on infringements. If some of your content was shared by accident. Contact us about any infringements right away - CLICK HERE