Jump to content

OFFICIAL CONVENTION THREAD


Riker
 Share

Recommended Posts

But honestly, the Monster Blaster is one of the worst vehicles in Joe history. It's so ugly, unevenly futuristic and ...gay lookin! Yes, the MB APC looks GAY.

 

 

The MONSTER BLASTER APC is one of the MORE awesome vehicles from the last of the ARAH days...IMO! But thanks for thinking I'm gay or something because of it...ya :#@$#@#: JERK! :P

 

I agree, the Monster Blaster is one of the best vehicle molds of all time.. I love it, they just need to do it in good colors

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Man, I just don't get it! action-smiley-001.gif I know I'm looking at the same pictures as you guys... and I'm seeing a yellow... aqua... and solid, unoriginal, uncreative black color scheme. I don't see the appeal!

 

Hell, the original MB APC wasn't good... but this is just crazy! They storm all of the foriegn mold factory/warehouses, and they come up with this wacky thing? Hell, gimme a Trouble Bubble again, or a Thunderclap, something ...anything other than that. :(

 

Tom

Link to comment
Share on other sites

Hell, gimme a Trouble Bubble again, or a Thunderclap, something ...anything other than that. :(

 

Tom

 

Well, SKARAPZ talked with Brian Savage about the idea of the Trouble Bubble for a con exclusive, and he said the whole concept at the moment is out of whack. When he got his in 97, it didn't even stay together. And if Hasbro's having this same problem, I really don't want them to rerelease the Trouble Bubble. I don't have one, and want one, but it would be nice to see a working one, instead of one that falls apart once I put someone in it.

 

-Kevin

Link to comment
Share on other sites

I feel like they are trying to hold me down and rape with 12" figs.

 

They are getting 12 new cgs where are the small ones? We have to buy the 12 inchers to get the movie! quit cramming down my throat. I can't army build are get vehicles for 12 "s they take up too much room and are too expensive. The whole thing about rah and jvc is they are well articulated yet small so you can have a buttload of em.

 

I got a couple o' questions

 

1. Cobra commander with gills? do they do stupid crap like this one purpose? Honestly are we gonna see a smooth faced version, and let me guess, in 12 size?

 

2. Anyone got GOOD btr pics?

 

3. Btr hands, do they legos come off? DO they have back pegs?

 

4. Why is gung-ho blond?

 

5. Are they are any pics of teasers for the movie ? or pics of those nice designs for stormy and the like?

 

6. I forgot when the movie is coming out,(has there been a date set?) when is it? do you know?

 

Thanks in advance guys.

 

Part of this has been so exciting and other parts soooo disspointing. The ups and downs aye? But mostly it's ups.

Link to comment
Share on other sites

Hey could one of you guys ask about the possibility of a HISS 2 repaint? And when? And what colors? And if there are gonna be any gimmicks (probably) since it'll probably come out after SA and ST is over?

 

If there are, tell them we don't want any of them (the gimmicks). It's fine as is, and will sell more with no gimmicks. :wink:

 

Thanks! 8)

Link to comment
Share on other sites

Hey could one of you guys ask about the possibility of a HISS 2 repaint? And when? And what colors? And if there are gonna be any gimmicks (probably) since it'll probably come out after SA and ST is over?

 

If there are, tell them we don't want any of them (the gimmicks). It's fine as is, and will sell more with no gimmicks. :wink:

 

Thanks! 8)

 

If you guys do ask suggest that gimmicks don't make the product easier to purchase. :wink:

Link to comment
Share on other sites

I'm going to have to lean more towards pessimism in evaluating what we've seen so far. By far the most refreshing surprise was the CG impersonators. The Night Force looks great as well, and all these solid old-school remakes are making me wish they'd abandon the JVC architecture altogether. There aren't any JVC figures on the horizon that look promising (save for what I've seen of the new CC).

Link to comment
Share on other sites

Just got my cam hooked up, and almost all the pics we took kinda didn't turn out. :(

 

Stupid cam! Stupid perma-flash! I guess I gotta convince my parents to throw down $400 to buy a new one for me to steal (It's good being young).

 

Sorry, and I can post the pics if you folks want, but I'm not sure you'd even be able to see much. I got good shots of the Diorama only..

 

-Kevin

Link to comment
Share on other sites

Just got my cam hooked up, and almost all the pics we took kinda didn't turn out.  :(

 

Stupid cam!  Stupid perma-flash!  I guess I gotta convince my parents to throw down $400 to buy a new one for me to steal (It's good being young).

 

Sorry, and I can post the pics if you folks want, but I'm not sure you'd even be able to see much.  I got good shots of the Diorama only..

 

-Kevin

 

 

hey Admiral, still post the pics man i still wanna see them, im sure they are good, except for the fact there maybe no lighting, please still post 'em? :)- :)- :)-

Link to comment
Share on other sites

Wow! The Crimson Guard 3 packs looks awesome! I never imagined we'd see this mold again. I'll be picking up several. :D Give it to Hasbro - they did this set right - Removeable helmets for individual Joes, or keep the helmets on an build an army.

 

Double wow! The original Cobra trooper/officer is double awesome! I love this mold - of course, I think the original head is way cooler - depending on how the final head turns out, I may order some heads from J & R and replace them. :D

 

Night Force looks great too - although it seems like mostly Funskool molds.

 

As time goes on, I find myself getting less excited about the new JvC and more excited about the original reissues. Here's hoping they continue to do both though!

Link to comment
Share on other sites

Wow! The Crimson Guard 3 packs looks awesome! I never imagined we'd see this mold again. I'll be picking up several.  :D

 

Yeah, what was the listed price per 3-pack..$9.99 or something? Hell, if it's like the Bat-Pack and an online only item, I'll probably get 5 or 6 sets!

 

Give it to Hasbro - they did this set right - Removeable helmets for individual Joes, or keep the helmets on an build an army.

 

By golly, they DO seem to be taking notes! I've suggested replaceable heads in a 6-pack before (thinking it would personalize a few troop figures) but this and the masks for wave 8's Faces & Zartan, are a pretty damn good start and close ENOUGH! :)- I'm excited about it!

 

As time goes on, I find myself getting less excited about the new JvC and more excited about the original reissues. Here's hoping they continue to do both though!

 

I've found myself getting more & more excited about the JvC stuff, but my enthusiasm for the RAH releases is ALWAYS at a peak! I agree with "continuing with both" and making ALL fans of G.I.Joe happy at some point or other. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Like I said early VH!It's a great time to be a fan of GI Joe!We have SO much to look forward to and not just constant repaints all the time,which is why I feel sorry for the Transfans (I am one myself,but not as much as I am a Joe fan)...they just have Unicron and then constant repaints for the rest of the year to look forward too.I am overly pleased with EVERYTHING shown at the Con,I still wish they differentiated the RAH and JvC lines somehow like we discussed in a past thread,but it ain't no thang!With so many bright spots on this convention,it does show that Hasbro is really directing out to improving the popular line and listening more to the fans though they might be afraid to admit it.While a lot of the other 80's comeback trends are at a steady pace,GI Joe is really at a steep climb upward,with no real end yet in sight!

Link to comment
Share on other sites

I wish I could have gone, but I was to busy with the annual Gay Pride stuff this past weekend. I did see nice coverage on tv and now here online. I can not wiat for this stuff. Heck ya. Now, I am no longer passing on Joe, I did for a bit because it was all getting old! I got sick of getting repainted figures I already had.

Link to comment
Share on other sites

Damn it man, you're homeless, on welfare, and if I recall correctly, don't have a full time job. The last thing you need to be doing is collecting toys and playing on the net.  :-?  

 

Tom

 

Easy Tom... Don't be haten man just cause a person might be down on their luck...

Link to comment
Share on other sites

Damn it man, you're homeless, on welfare, and if I recall correctly, don't have a full time job. The last thing you need to be doing is collecting toys and playing on the net.  :-?  

 

Tom

 

Easy Tom... Don't be haten man just cause a person might be down on their luck...

 

I don't think he was hating on him... I think Tom was trying to actually say priorities shouldn't be Joe, but maybe other things (which I can't think of a PC way to say anything).

 

-Kevin

Link to comment
Share on other sites

Man, I am SO excited about Tomax and Xamot and all those Cobra grunts! I can't wait for those figures to come out. And that Zaranna looks great, too!

Link to comment
Share on other sites

Thanks Marty, Hunter - you guys basically got the picture. If I was homeless, or on welfare, or trying to get elective surgery... I wouldn't be buying toys.

 

Tom

 

not while losing the greatest one u have :wink: @-@

Link to comment
Share on other sites

Thanks Marty, Hunter - you guys basically got the picture. If I was homeless, or on welfare, or trying to get elective surgery... I wouldn't be buying toys.

 

Tom

 

not while losing the greatest one u have :wink: @-@

 

 

:o :lol: :lol: :lol: ZING!

 

yep, I have to agree.. I would never give up my little soldier :lol:

Link to comment
Share on other sites

Okay, this isn't about transexual or social status (I agree with you Tom btw) so let's get this thread back on track b4 JayC locks it.

 

I for one was impressed with the RAHC selection. I know for a fact I'm going to have to continue with my "temporary" job just to scour enough money to pay for those sets and next year's con.

 

Battle Helm CC is the best damn JvC figure I've seen. I will definitely be buying:

 

CC

Gold B.A.T.

Kamkura

12" SE & SS

Lady Jaye

IG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Find Action Figures on Ebay

×
×
  • Create New...
Sign Up For The TNI Newsletter And Have The News Delivered To You!


Entertainment News International (ENI) is the #1 popular culture network for adult fans all around the world.
Get the scoop on all the popular comics, games, movies, toys, and more every day!

Contact and Support

Advertising | Submit News | Contact ENI | Privacy Policy

©Entertainment News International - All images, trademarks, logos, video, brands and images used on this website are registered trademarks of their respective companies and owners. All Rights Reserved. Data has been shared for news reporting purposes only. All content sourced by fans, online websites, and or other fan community sources. Entertainment News International is not responsible for reporting errors, inaccuracies, omissions, and or other liablities related to news shared here. We do our best to keep tabs on infringements. If some of your content was shared by accident. Contact us about any infringements right away - CLICK HERE